Handelsbetingelser - Playshop.dk

Indledning:

Website: Playshop.dk
Virksomhedens juridiske navn: Playshop ApS
Organisationsform: ApS
CVR nr. 36202734
Adresse: Teglbækvej 6, 8361 Hasselager, Danmark
E-mail adresse: Info@playshop.dk
Telefon: 93 98 98 22
Etableringsår: 2014

Handelsbetingelser gælder ved alle privatkøb af varer online på www.playshop.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne. Handelsbetingelserne gælder ikke for virksomheder, som henvises til at foretage bestilling igennem e-mail, hvor handelsbetingelserne også aftales.

Playshop.dk (herefter Playshop) overholder gældende lovgivning. Alle nødvendige informationer sendes til køber via e-mail.

Du er altid velkommen til at skrive til info@playshop.dk, hvis du har spørgsmål til vores handelsbetingelser.

1. Generelle betingelser

Vores handelsbetingelser er altid tilgængelige nederst på vores hjemmeside www.playshop.dk. Ved afgivelse af enhver ordre erklærer køberen, at have læst og accepteret vores handelsbetingelser. Køber opfordres til at læse betingelserne grundigt igennem, og gøre sig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som betingelserne giver.

Du skal være fyldt 18 år for at handle på Playshop.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre eller andre, der lovligt kan handle på vegne af personen under 18 år.

Ved klik på " >> Gå til betaling <<" knappen i check-out-processen afgiver køberen et bindende tilsagn om at ville købe indholdet i indkøbskurven. Herefter er køberen underlagt reglerne om fortrydelsesret og reklamationsret, som kan findes under punkt 8 og punkt 9.

2. Køb hos Playshop

Varer er kun tilgængelige for køb, hvis det er oplyst på varesiden med teksten ”Varen er på lager”. Hvis en vare er utilgængelig for køb er det oplyst med teksten ”Ikke på lager”, og kan som udgangspunkt ikke lægges i indkøbskurven eller bestilles.

Når din bestilling er gennemført modtager du en kvittering for vores modtagelse af bestillingen. Når bestillingen er godkendt af Playshop, afsendes en ordrebekræftelse og købsfaktura til køber, hvorefter købsaftalen er bindende. Playshop opbevarer ikke din ordrebekræftelse, efter den er tilsendt til dig. Husk derfor at gemme e-mailen med din ordrebekræftelse. Evt. Track & trace nummer bliver fremsendt via e-mail, når din ordre er markeret som afsendt.

Indkøbskurvens indhold samt prisen for varerne kan altid ses ved at klikke på indkøbskurven, der kan findes oppe i højre hjørne på www.playshop.dk eller i check out processen. Indholdet kan ændres helt indtil ordren bekræftes af køber. Betalingen for bestillingen trækkes først når varerne afsendes. Ved aftale om afhentning trækkes betalingen, når ordren er klar til afhentning. Det er ikke muligt, at betale kontant ved afhentning. Betalingen skal derfor altid gennemføres før afhentning er muligt. I forbindelse med evt. dellevering trækkes kun det beløb, svarende til den faktiske levering.

Opretter køber en brugerkonto eller benytter tidligere oprette brugerkonto ved en bestilling, har køber mulighed for, at logge dig ind på playshop.dk og tjekke op på ordren. Alternativt skal der skrives til info@playshop.dk for ordre information. Husk at oplyse ordrenummer, når du kontakter os.


3. Varer hos Playshop

Playshop sælger både nye varer (ny produceret) og brugte varer (Pre-owned - refurbished). Playshop anser en vare for at være brugt, hvis den har haft en eller flere tidligere ejere, der har haft råderet over varen. Det fortæller derfor ikke noget om hvor meget en vare har været brugt. Eks. kan et forseglet spil godt være en brugt vare, selvom det aldrig har været brugt. Der fortæller alene noget om varens tidligere ejerforhold. Alle vores brugte varer gennemgår en omfattende klargørings proces (alt efter deres stand) inden de bliver gjort tilgængelige for køb på playshop.dk. Der må dog altid forventes og accepteres, at alle brugte varer (refurbished) har brugstegn, mindre ridser/skræmmer, enkelte kosmetiske fejl m.m. Dog ikke skader, mangler samt store kosmetiske fejl. Afviger standen fra hvad man kan forvente, er dette altid oplyst på varesiden.
Derfor sælges alle brugte varer som udgangspunk som ” Brugt (refurbished)” hvilket betyder, at alle brugte varer er rengjorte, renoveret, testet og klar til brug. Playshop gør en stor dyd ud af at alle vores brugte varer (de gamle klassiske spil, konsoller samt tilbehør) altid fremstår rengjorte, pæne samt at det hele virker 100 %. Skulle der være afvigelser fra dette, vil dette fremgå tydeligt af varebeskrivelsen på den specifikke vare.

Det vil altid fremgå på vareside om der er tale om en ny-produceret vare eller en brugt vare. Nye varer er markeret som følgende markeret med: ”Stand: Ny vare”. Brugte varer er som udgangspunkt markeret med: ”Stand: Brugt (refurbished)”.

NB. Vi sælger derfor ikke defekte eller ødelagte varer.

Det fremgår altid på varesiden, hvilket produkt og med hvilket indhold der sælges. Herudover oplyses følgende for spil: Hvilken konsol/enhed/computer spillet som udgangspunkt passer til. For tilbehør: Hvilken funktion tilbehøret har, og hvad det som udgangspunkt passer til. Der ydes ikke support eller installation hjælp til nogen form for hardware eller software. Det er optil køber selv, at sætte sig ind i hvordan sagerne skal bruges herunder installation og brug af alt hardware samt software. Alt hardware er som udgangspunkt nulstillet og alle tidligere brugerprofiler, savegames, data m.m. er slettet. Spil med indbygget hukommelse er som udgangspunkt ikke nulstillet.

Der gøres også opmærksom på, at software og hardware som kan købes hos Playshop, kan være særligt komplicerede produkter, der kan kræve særlig viden for at kunne bruges. Det skal også nævnes, at engelsk er hovedsproget i langt de fleste varer hos Playshop.

Playshop kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle følgeskader af forkert brugt af produkter, tilbehørsdele m.m. samt i tilfælde af en vare ikke fungerer som forudsat f.eks. på grund af mangelfuld installation, forkert tilslutninger, antenne- eller modtagerforhold m.m.

Playshop kan heller ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer mellem i produkter ved selvmontering af reservedele m.m.

4. Billeder

På playshop.dk er der forskelligt, alt efter varetypen, om et billede viser den faktiske vare der sælges eller om billedet er repræsentativ for varen generelt.

Følgende guidelines for billeder er gældende:

Nye varer:
Alle billeder af nye varer er repræsentativ for varen generelt. I visse tilfælde kan billederne dog godt repræsentere den vare der sælges (meget unikke varer, nummeret varer, varer med meget begrænset antal m.m.). Dette vil dog tydeligt fremgå af varebeskrivelsen om billedet er af varen der sælges.

Brugte (refurbished) varer:
Alle billeder af løse spil/cartridges (spil uden æske/cover/box), spil i covers (spil på cd i plast cover), løst tilbehør (herunder også alle former for: kabler, controllers/joypads/joysticks, adapters, strømforsyninger, reservedele m.m.) samt løse konsoller/konsol pakker (konsoller uden æske/cover/box) er repræsentativ for varen generelt og derned kun illustrative. I visse tilfælde kan billederne dog godt være af den specifikke vare der sælges (meget unikke varer, nummeret varer, varer med meget begrænset antal, afvigelsen i stand m.m.). Dette vil dog tydeligt fremgå af varebeskrivelsen om billedet er af varen der sælges.

Er et billede repræsentativ for en vare generelt, er varebilledet som udgangspunkt ikke af den præcise vare der sælges. Det kan forventes at køber modtager en lignende vare, som den der fremgår på billedet. Der kan derfor være mindre visuelle afvigelser på den vare der ret faktisk sælges i forhold til den vare der er på billederne. (Læs mere om vores standarder omkring stand her).

Alle billeder af spil, tilbehør og konsoller med tilhørende ”æske/cover/box” af pap, er altid af den faktiske vare på billederne der sælges.

Alle billeder af løse manualer, løse æsker, blade, magasiner, spil guides, inlays m.m. er altid af den faktiske vare der sælges.

Ønskes der billeder af en specifikke vare eller af noget bestemt på en vare inden køb, kan disse muligvis leveres digitalt til dig ved at skrive til info@playshop.dk Der kan forventes en leveringstid på optil 3 dage alt efter omfanget. Playshop kan til enhver tid afvise, at sende ekstra billeder uden specifik årsag.


5. Priser

Alle priser op www.playshop.dk er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Evt. leveringsomkostning skal dog altid tillægges og vil være oplyst inden køber vælger at godkende ordren. (se afsnit 7 om leveringsbetingelser).

Alle priser er vist i DKK (Danske kroner).

Alle brugte varer (refurbished) sælges efter de særlige regler for brugtmoms, hvor køber ikke har mulighed for at fradrage momsen, hvilket også betyder at momsen ikke fremgår på brugte vare angivet som "Pre-owned (refurbished)". Alle nye varer sælges med alm. dansk moms på 25 %. Det samlede momsbeløb er tilgængeligt i check-out (Til betaling) samt på den din faktura. Evt. leveringsomkostning samt transaktionsgebyrer inderholder alm. dansk moms på 25 %.

Betalt moms fremgår altid på tilsendt faktura

6. Betalingsmuligheder

Der kan benyttes de mest almindelige betalingskort til betaling på Playshop.dk. Der kan betales med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron og MasterCard. Herudover kan der også benyttes MobilePay samt kreditkøb med ViaBill. Betalingskort udsted udenfor Danmark kan kun benyttes med en 3D secure kode.
Det er omkostningsfrit at betale med Dankort, Visa/Dankort og MobilePay. Ved betaling med VISA og MasterCard tillægges der et betalingskortgebyr. Evt. gebyr vil altid være oplyst inden køber vælger at godkende ordren. Benyttes der bankoverførsel, eller kontant betaling oplyses der for god ordensskyld, at du ikke er beskyttet af indsigelsesordningen.

Der kan som udgangspunkt ikke betales kontant ved afhentning. Alle betalinger skal gennemføres igennem playshop.dk. Ved aftale om afhentning trækkes betalingen, når ordren er klar til afhentning. Alle betalinger skal derfor gennemføres før afhentning er muligt.

Betalingen for en bestilling trækkes først når varerne afsendes. I forbindelse med evt. dellevering trækkes kun det beløb, svarende til den faktiske levering. Der kan ikke trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingsoplysninger håndteres af Quickpay/Clearhaus/Nets. Alle online betalinger sker krypteret, og det er alene Quickpay/Clearhaus/Nets, der har adgang til de betalingsinformationer. Hverken Playshop eller andre har derfor mulighed for at se eller gemme dine betalingsinformationer.

Benyttes ViaBill delebetaling, er dette en aftale mellem køber og Viabill. Playshop henviser til gældende handelsbetingerlser hos ViaBill: ViaBill handelsbetingelser

7. Levering

Alle ordre leveres med Post Danmark og der leveres til hele Danmark, med undtagelse af Grønland og Færøerne. Alle ordre uanset størrelse sendes som pakke inkl. track & trace. Vi benytter PostNord. Når en ordre er pakket og klar til afsendelse, afsender forsendelsesnummeret til køber. Alle ordre sendes som udgangspunk som pakke uden omdeling. Der kan tilkøbes pakke med omdeling, hvis dette fortrækkes.

Forsendelsespriser:
Post Danmark med omdeling 49 DKK
Post Danmark uden omdeling 29 DKK

Der tilbydes fri forsendelse (pakke uden omdeling) ved køb for mere end 599 DKK inkl. i samlet ordrestørrelse. Bestilte varer sendes om muligt samlet.

Leveringstid:
Ordre sendes som udgangspunkt samme dag, hvis ordren er afgivet inden kl. 17.00.
Der er normalt 1-2 dages levering, medmindre Post Danmark holder lukket pga. helligdage m.m. Alle ordre indpakkes forsvarligt i ordentlig solid emballage.

Køber kan altid søge på postdanmark.dk for at se hvor langt en pakke er kommet. Track & trace nummer er sendt til den e-mail, der blev oplyst i ordreprocessen. Der kan først findes informationer om en pakke, når Post Danmark har scannet den ind i deres system.

En ordre anses som leveret, når køber har fået ordren i sin fysiske besiddelse herunder i postkasse, i personlig pakkeboks, lagt klar til afhentning på posthuset, flekslevering m.m., afhentet af køber eller købers transportør (ikke køber personlig). Forsvinder en forsendelse eller bliver en forsendelse beskadiget, inden den bliver leveret til kunden, er Playshop betalingsansvarlig.

Er en forsendelse forsinket pga. fejl hos Post Danmark, skal køber kontakte Playshop på info@playshop.dk, hvorefter Playshop tager kontakt til Post Danmark (Det er altid afsender der skal kontakte Post Danmark vedr. fejl i forsendelser). Køber vil blive orienteret om hændelsesforløbet. Hvis køber ikke har modtaget varen senest 30 dage efter bestillingen, har køber altid ret til at hæve aftalen.

Afhentning
Afhentning hos Playshop,Teglbækvej 6, 8361 Hasselager, er kun efter aftale. Der er ingen butik, venterum m.m. på adressen, eller mulighed for at se andre varer end dem der er bestilt og betalt via playshop.dk. Dvs. en ordre kan først afhentes, når der er aftalt et fast afhentnings tidspunkt, efter gennemførelsen af ordren. Køber vil blive kontaktet efter ordre gennemførelsen. Køber kan altid skrive til info@playshop.dk, for at aftale et afhentningstidspunkt, eller forhøre hvornår en ordre kan være klar til afhentning. Ordrebekræftelsen samt ID og evt. fuldmagt skal altid medbringes ved afhentning.

Undersøg din levering
Når leveringen har fundet sted forpligter du dig sig straks, at undersøge din levering, hvis fejl eller mangler opdages skal køber reklamere til Playshop umiddelbar efter. Efter levering påhviler ansvar og risiko for varen alene køber.


8. Fortrydelsesret (Hvis du fortryder et køb)

Når du handler på www.playshop.dk, har du som køber 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven.

Fortrydelsesretten udløber 14 dage fra du har modtaget din vare (hele din ordre).

Ønsker du, at gøre brug af fortrydelsesretten og dermed fortryde dit køb, skal dette gøres seneste 14 dage efter leveringen har fundet sted. Du skal klart og tydeligt meddele Playshop via e-mail: info@playshop.dk, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Det er ikke nok, at give besked over telefonen eller chat/besked systemet. Du kan også benytte den vedhæftede standardfortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.

Download Standardfortrydelsesformularen her

Et køb fortrydes ikke korrekt ved, at nægte modtagelse af varen / ikke afhente pakken på posthuset, uden samtidig at give Playshop tydelig besked herom, at der ønskes at gøres brug af fortrydelsesretten. Det koster op til 99 kr. i returfragt og håndtering, hvis denne løsning vælges. Gives der ikke besked - koster det altid 99 kr. uanset pakkens størrelse/vægt eller værdi. Gives der besked til playshop via e-mail oplyses det altid, hvad der skal betales i returfragt, typisk 49 kr. pr. pakke op til 5 kg og 79 kr. pakker over 5 kg. Beløbet fratrakkes automatisk returbeløbet og der skal ikke gøres ydeligere.
Der gøres opmærksom på, at returnering ved at "nægte modtagelse af varen / ikke afhente pakken på posthuse", er også har en længere behandlingtid end ved selv at sende varen retur. Det kan tage op til 21 dage fra afsendelsen inden playshop har pakken igen, hvor der ved normalt forsendelse er 1-2 dages levering.

Returnering:
Du skal sende din ordre retur til Playshop uden unødvendig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt Playshop om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen af varen.

Returvarer sendes til nedenstående adresse:

Playshop ApS
Teglbækvej 6
8361 Hasselager
Danmark

Det anbefales på det kraftigste, at varen returneres som pakkepost via Post Danmark (dog ikke uden omdeling). Pakken skal mærkes med ”Fortrydelsesret”, og der skal vedlægges en kopi af købsfakturaen som dokumentation for, at varen er købt hos Playshop.

Det oplyses også, at det alene er køber der bærer risikoen for varen, indtil den er returneret til Playshop herunder også evt. forringelse af varernes værdi. Forsvinder pakken eller går den i stykker under transporten, er det køber, der hæfter for varen. Derfor anbefaledes det, at der benyttes en god og solid indpakning ved returnering, som også beskytter produktemballagen. Gem også track&trace nummer samt evt. postkvittering, således det et muligt at spore pakken, og dermed fjerner enhver tvivl om hvor pakken befinder sig.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Det er ydermere heller ikke muligt, at returnere varen personligt hos Playshop medmindre dette er aftalt inden.

Alle udgifter til tilbagelevering af varen, når fortrydelsesretten benyttes, betales alene af køber. Har køber nægtet modtagelse af varen, vil evt. ekstra returomkostninger blive modregnet i returbeløbet fra Playshop.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til 99 DKK.

Undtagelser i fortrydelsesretten:
Fortrydelsesretten efter forbrugeraftaleloven har flere undtagelse. Følgende er relevant ved køb hos Playshop. Du mister derfor din fortrydelsesret, hvis:
-    Der leveres varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg (specialbestilling).
-    Du bryder plomberingen på lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware.

Varen stand, når den sendes retur til Playshop
Eventuel værdiforringelse, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, vil blive fratrukket salgsprisen.

Hvis varen er afprøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi varen som brugt af dig, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi kontakter dig selvfølgelig, hvis dette skulle være tilfældet. Værdiforringelsen baseres på, hvad varen efterfølgende vil kunne videresælge for på Playshop.dk.

For at få hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Vær opmærksom på, at hvis evt. plomberingen på lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware er brudt, bortfalder fortrydelsesretten helt på varen. Det samme er gældende, hvis spilkode/produktnøgle er brugt ved returnering af bundles (konsol med spil eller anden software).

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til Playshop, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Alternativt benyttes bank overførsel.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Forlænget returret for særlige perioder:
Playshop kan tilbyde forlænget returret f.eks. i forbindelse med jul. Dette er oplyst altid oplyst tydeligt på www.playshop.dk om der er tilbydes forlænget fortrydelsesret. Dette gælder i for alle varer, der er ubeskadiget og i original samt uåbnet emballage. Derudover finder de øvrige bestemmelser omkring fortrydelsesretten tilsvarende anvendelse.

9. Reklamationsret

Alle køb fortaget på playshop.dk er omfattet af købeloven. Der er 24 måneders reklamationsret efter købelovens bestemmelser på alle varer, nye som brugte (refurbished). Dette betyder at Playshop tilbyder, at du kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du bedes altid ved modtagelsen af varen undersøge denne for eventuelle fejl og mangler. Er en vare mangelfuld bedes du skrive til Playshop hurtigst muligt efter konstateringen. Send en e-mail til info@playshop.dk med en uddybende beskrivelse af problemet samt evt. vedhæftelse af billeder der viser problemet. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Det er derfor vigtigt, at du beskriver fejlen så tydeligt som muligt, således vi hurtigere kan behandle din reklamationssag. Ved returnering skal der samtidig vedlægges en kopi af fakturaen.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal altid reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejl eller manglen ved varen. Det anbefales, at du reklamerer indenfor to måneder efter fejl eller mangel er opdaget.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen retur til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er med varen, så detaljeret som muligt. Brug gerne vores RAM skema, som tilsendes via e-mail. Det er dog ikke noget krav, men det letter sagsbehandlingen, og minimerer ekspeditionstiden for din reklamationssag.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er din reklamationssag berettiget får du refunderet de rimelige udgifter du måtte have til forsendelsen. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine returomkostninger. Er din reklamationssag ikke berettiget skal du selv afholde alle udgifter til returnering samt et evt. undersøgelsesgebyr på 300 DKK. (En værkstedstime).

Varen sendes til:
Returvarer indpakkes forsvarligt, og sendes som pakke til nedenstående adresse:

Playshop ApS
Teglbækvej 6,
8361 Hasselager
Danmark

Ved returnering af en vare bør du altid sørge for, at varen er forsvarligt indpakket således den ikke tager skade under forsendelsen. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil Plyshop har modtaget sagerne. Gem derfor altid track and trace nummer samt en evt. postkvittering.

Vi modtager kun returvarer sendt som pakke (med eller uden omdeling). Du skal også vedlægges en kopi af fakturaen i pakken. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Det er ydermere heller ikke muligt at returnere en vare personligt hos Playshop.


10. Databeskyttelse (privatlivspolitik)

For at gennemføre en bestilling på Playshop.dk og dermed indgå en aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail-adresse

Vi fortager registeringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysninger registreres hos Playshop ApS og opbevares i 5 år, fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne indgår i, jf. bogføringslovens, hvorefter de slettes.

Ingen betalingskort oplysninger er tilgængelige for Playshop og kan derfor ikke gemmes (se 6. Betalingsmuligheder).

Playshop videregiver eller sælger ikke dine oplysningerne til tredjemand, medmindre Playshop ApS omstruktureres eller helt eller delvist bliver opkøbt. I sådan et tilfælde vil gældende persondatalovgivning til enhver tid gælde.

Kun direktøren og meget betroede medarbejdere hos Playshop ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.  

Som registreret hos Playshop ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du kan også rette henvendelse til Playshop for, at for at få indsigt i de oplysninger vi evt. har registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Playshop ApS via e-mail info@playshop.dk


11. Cookies

Ved at benytte playshop.dk accepterer du, at vi bruger cookies. Cookies er små data filer, der gemmes på din computer, når du besøger vores webshop. Disse gemmes for at registrere din aktivitet og færden under dit besøg. Dette gøres også for, at vi kan genkende dig, hvis du skulle vende tilbage. Disse oplysninger kan bruges til at forbedre brugeroplevelsen samt til statistik. En cookie er ikke et program eller en virus. Cookie er noget stort set alle websites benytter. Playshop.dk anvender primært cookies for at forbedre webshoppens funktionalitet, og dermed optimere måden vores brugere oplever Playshop.dk, herunder brugervenligheden, personalisering, navigering, videoer, links samt selve købsprocessen. Dette gøres for, at dit besøg på Playshop.dk skal være så nemt, overskueligt og trygt som muligt. Cookies kan til en hver tid slettes fra din computer. Det er dog meget individuelt, hvordan dette gøres, og afhænger af din browser. Playshop.dk gemmer aldrig informationer, som kan identificere dig personligt.

12. Dansk lov

Denne aftale mellem køber og Playshop er underlagt gældende dansk lov. En evt. tvist skal afgøres af de danske domstole.

13. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@playshop.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet:
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

14. Er du i tvivl?

Er du i tvivl omkring noget i vores handelsbetingelser, så kontant os via info@playshop.dk.

8361 Hasselager